یگانه الکتریک

استابلایزر سه فاز چیست؟

استابیلایزرهمانطور که می‌دانیم از استابلایزرها یا ترانس تقویت اتوماتیک برای تثبیت ولتاژ بدون قطعی برق استفاده می‌شود. برای ولتاژ های ۳۸۰ الی ۴۵۰ ولت از استابلایزر سه فاز استفاده می‌شود تا بتوان این ولتاژ را به ولتاژ ثابت ۳۸۰ ولت رساند و بدون پرش در خروجی تحویل داد.

ویژگی استابلایزر سه فاز

  • کنترل هر فاز به شکل مجزا
  • دارای سه صفحه نمایش دیجیتال جهت نمایش ولتاژ خروجی و جریان مصرفی.
  • بتوان هر فاز استابلایزر را به صورت تکفاز استفاده کرد.
  • قابلیت نویزگیری
  • مجهز به کلید bypass
  • دارای کلید تنظیم ولتاژ ورودی
  • توانایی تنظیم ولتاژ خروجی تا ۴۰۰ ولت

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره استابلایزر CNC به لینک مقابل آن مراجعه کنید.

همچنین استابلایزر سه فاز سروو موتوری دلتا DELTA دارای یک هسته مسی می باشد که سبب کارکرد صحیح و دقت بالا این دستگاه می شود. این استابلایزرها موقع تثبیت نوسان ولتاژ دارای شکل موج کاملا سینوسی در خروجی هستند.

هنگام خرید استابلایزر سه فاز باید به خدمات پس از فروش و گارانتی آن توجه کرد و صرفا پایین بودن قیمت دستگاه ملاک اصلی برای انتخاب نمی باشد.

کاربرد استابلایزر سه فاز

استابلایزر سه فاز سروو موتوری دلتا برای محافظت از انواع دستگاه های CNC ، دستگاه های لیزر و پزشکی ، دستگاه های برش و دستگاه های بسته بندی و چاپ استفاده می شود.

نصب استابلایزر سه فاز

برای نصب استابلایزرهای سه فاز دلتا DELTA اول باید در دستگاه را باز نموده، از بخش پایین دستگاه که شامل یک ترمینال ورودی و سه ترمینال خروجی به همراه یک نول مشخص شده است ، ورودی برق ساختمان را به استابلایزر وارد نموده و خروجی ها را از استابلایزر به دستگاهی که قرار است نوسان ولتاژ آن تثبیت شود وارد می کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که توجه کنید که در زمان نصب، وجود یک نصاب استابلایزر که دانش کافی دارد هنگام نصب دستگاه از موارد مهم است.

در زیر می توانید استابلایزرهای سه فاز موجود در سایت را مشاهده نمایید.

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)